bambi

Dagens mirakel
Måste försöka ljuspunkterna i livet just nu när allt känns pest (med foglossningen)! Och det var verkligen underbart när sambon kom hem lite tidigare idag och lekte med Zack. Jag klarar ju inte av att leka så mycket med honom nu, utan jag läser mest böcker för honom.

Men sambon jagade honom runt lägenheten (Zack tycker att det är jätteroligt) och lekte tittut med honom. Det var så härligt att ligga där på soffan och höra Zacks glada skratt, som fortsatte även på skötbordet när han gjordes iordning för natten. Jag får nästan tårar i ögonen när jag hör honom så glad  :)

P.S. Har fixat en ny kategori på bloggen - Genus. Tyckte att det var dags för mina genusinlägg att få en egen kategori, eftersom dom börjar bli ganska många nu. Jag flyttade dock inte boktipsen om Genusböcker, dom ligger kvar under "boktips". Kika gärna i den nya genus-kategorin!
#1 - Nina

Bra initiativ med genuskategori

#2 - Anonym

Vilken sötnos:) Hur gammal är han?