bambi

Det går inte att få tag i en pulka någonstans!!!

Sambon och pluttem har varit ute på pulkajakt idag, men det var så otroligt mycket folk på stan. Så jag satte mig och ringde runt till alla sportbutiker i innerstan och frågade efter pulkor, men dom är verkligen helt slut ÖVERALLT! Fast det är väl inte så konstigt när man tänker på ekvationen: jättemycket snö + jullov, då vill ju alla åka pulka...

Så jag gav upp och beställde en pulka på nätet, jag har inte allt för stora förhoppningar att den kommer innan jul... den kommer väl när den kommer... Så tråkigt bara när jag hade en bild av hur vi skulle åka pulka med plutten en massa... han skulle nog verkligen tycka om att åka pulka...

Men barnmorskan sa idag under mitt besök att jag inte får åka pulka (med tanke på min foglossning), så jag får titta på om vi får tag i en pulka någon gång!
#1 - Carolina

Jag såg pulkor på ICA Maxi i Gbg igår - kanske finns i närheten av er :-)

#2 - Josefin

måste ju gå att köpa pulka på blocket?

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi - missa inte mina julklappstips i bloggen! ♥ ♥ ♥

Josefin: Jag kan tänka mig att alla dom är sålda också...

#4 - Christine Magnusson

Hej! Jag undrar om du skulle kunna ta dig tid att rösta på min bild på www.fotbollsbilden.se Det är bild nummer 5 där det står Christine Magnusson under!



Hade betytt väldigt mycket för mig! En fin julklapp om man säger så (Ni andra får gärna också rösta, så är ni söta!!)



God Jul!

#5 - Ka

vad fin blogg du har :-)

#6 - Tilda

Har ni kollat på någon stormarknad t.ex ICA Maxi, Biltema, eller Rusta.

Där borde det finnas pulkor.

#7 - Maria [Fotoblogg]

Vad tråkigt att ni inte fick tag i någon pulka

#8 - Victoria

#9 - Mollie

Jag såg pulkor på coop forum i västerga för 45 min sedan. Fanns ett par st.Ska dit i morgon igen. Vill du att jag tittar?

#10 - Malin

Tänkte precis säga som inlägget ovan, Coop Forum, ICA Maxi, leksaksaffärer, närmsta mack, Överskottsbolaget.... Ett tips för en rätt lite knatte är en med hög rygg.

#11 - ♥ ♥ ♥ bambi - missa inte mina julklappstips i bloggen! ♥ ♥ ♥

Tack till alla för era tips! Ni är så gulliga :) Jag fick även tips via mail om att det ska finnas i Liljeholmen, som nog är närmast... ICA, Hemköp och BR-leksaker hade slut.. så det är verkligen högtryck på pulkor här i Stockholm nu!

#12 - Amanda

På ica maxi i solna buisnesspark fanns en hel drös igårkväll, så ring dit och kolla!

#13 - Maria

Claes olsson har pulkor med hög rygg.

#14 - Noretstar

Vi köpte våran på ÖoB för 99 kronor och är jättenöjda. Babypulka med ryggstöd och bälte.

#15 - tilda

En med ryggstöd och bälte är nog bäst, saga hade en sådan när hon var mindre och de var jättebra tyckte jag, fast det känns ju lite läskigt att man inte kan sitta med och hålla i dem när de är så små.

#16 - ♥ ♥ ♥ bambi - missa inte mina julklappstips i bloggen! ♥ ♥ ♥

Ja, vi har inte tänkt att han ska åka själv. Så en vanlig pulka blir nog bra!

#17 - tilda

Nej, Vi hade den mest när vi var ute och gick, liksom som en vagn.

#18 - Tess

Har också sett att folk verkar som galna i pulkor just nu. Fick lust att köpa en själv också...hehe....Barnasinnet sitter ju kvar :-)