bambi

Julklappstips 4: Lyxigt Rachel Leigh armband


Detta lyxiga, handgjorda och handmålade armband från Rachel Leigh fick jag hem av Tintin Style (i min favoritfärg, lila!). Levereras i en lyxig sidenpåse och i ett fint paket! Armbandet heter Audrey Enamel och är guldpläterat med 14K guld. Helt klart snyggaste armbandet just nu! Kostar 649 kronor och finns i svart, rosa och lila.

Tintin Style har även många andra fina armband från Rachel Leigh och har en adventskalender med nya erbjudanden varje dag!

Även ni får chansen att få hem ett likadant Audrey Enamel armband från Tintin Style, men ett rosa! Allt du behöver göra för att delta i utlottningen är att hjälpa mig att välja ut vilken väska från Tintin Style jag ska önska mig i julklapp av sambon. Jag är i behov av en ny snygg väska och tänkte önska mig en! Vilken är snyggast och mest praktiskt (jag jobbar ju som lärare)? Torsdagen den 10 december drar jag en lycklig vinnare av detta fina rosa Rachel Leigh armband!

Tusen tack till Tintin Style som sponsrade mig och denna tävling med så otroligt fina armband!


P.S. Fler julklappstips hittar ni här!

#1 - Cecilia Stark

Vilket härligt armband!

Jag tycker helt klart att du skall önska dig väskan Botkier Aiden Sachel (art nr 97414-H-BLK). Stor och praktisk väska där du får plats med det mesta du behöver ha med dig som lärare och småbarnsförälder!

#2 - Malin

Självklart vill jag vara med och tävla om det söta armbandet!



Jag hade valt en klassisk svart Aiden Satchel, från Botkier.Snygg både på jobbet och när man är ledig!



//Malin

#3 - Solblomma

Jag vill också vara med och tävla om det fina armbandet!

Tycker en svart Botkier Aiden Satchel skulle passa dig bäst, den är tillräckligt rymlig samtidigt som den känns mest "dig". (Iaf den känslan jag fått av dig genom bloggen :o)) Eftersom du ofta har Mollysar som drar blickarna till sig tycker jag att du ska ha en väska som är snygg och lite åt "basic" hållet utan för mkt krusiduller eftersom det skulle förta dina kläder för mkt.

#4 - Therese - Eira min ögonsten - Jultävlingar i bloggen!

Jag vill vara med och tävla :)



http://www.tintinstyle.se/system/search/product.asp?id=955&c=122&page=2&rnum=24



Denna väska tror jag skulle passa dig bra! Stilren med mjuka detaljer. Tror den matchar dina mollys bra. Den är stor och rymlig för alla dina papper/pärmar m.m

#5 - Eva

Med risk för att bli lite tjatig så tycker jag att du borde önska dig den svarta Botkier Aiden Satchel. Mycket snygg och dessutom rymlig. Jag vill gärna vara med i utlottningen av det tjusiga armbandet! Trevlig helg!

#6 - Nina

Helt klart Aiden Satchel från Botkier! En klassiker som alltid funkar.



#7 - Anonym

Aiden Satchel i beige tycker jag att du vore värd i julklapp! Rymlig och snygg!



Jag har tävlat om en massa armband på sistone, men ännu inte hafy någon tur... Äger nämligen inte ett enda armband!

#8 - Carolina

Riktigt snyggt!

Tycker du ska satsa på en Aiden Satchel i julklapp!



I dagens lucka kan man vinna Böjbara bestick från MyKidoo - kika gärna in och var med! Kram Kram!

#9 - Anna

Jag fastnade för en väskla direkt: en lite maffig botkier. den skulle jag önska mig! Botkier

Aiden Satchel. Klassisk men ändå tuff.

#10 - Jessica - Mamma till charmkillen Neo

Hejsan!



Jag är gärna också med och tävlar om detta urtjusiga armband!



Jag tror att Botkier Aiden Satchel i färgen offwhite skulle vara kanon för dig. Riktigt snygg och är nog din stil, den är stor och rymlig och får nog plats med det mesta du behöver ta med dig som lärare och mamma.



http://www.tintinstyle.se/system/search/product.asp?id=1258&c=122&page=1&rnum=3



Ha en bra fredag!

#11 - Lilla Mysan

Hmm, jag tycker Byington var superläcker! Snygg med alla nitarna och stor nog att få plats med pärm och mappar.

#12 - Camilla

Jag tyckte Byington by Malene Birger var jätteläcker, och användbar! Får plats med massa portfolion och papper. Snygg även till vardags och till fest!

#13 - Nina

Gud vilket fint armband! Älskar rosetter. sött!



Jag skulle ha önskat mig Borkier Aiden Satchel. Just för att du har säkert en del att ta med dig hem som lärare. Den verkar ju ganska så rymlig och fyrkantig av sig. Du vill ju få ner ett a4ark tex. Den har både axelband och vanliga handtag - så att du kan välja. Är det tyngre så är det ju lättare att ha den på axeln. Skönt att kunna ha ett alternativ. Och framför allt så är den super snygg! Hade velat ha den själv :D

#14 - Linda

Jag vill såklart vara med och tävla om det fina armbandet :). Jag tycker att du ska önska dig en svart Botkier Aiden Satchel.

#15 - Norea

Självklart vill man ha chans att vinna det läckra armbandet!

Jag tycker du ska önska dig AIDEN SATCHEL

Artikelnr: 97414-H-BCA i färgen burnt caramel. Den är stor så både pärm och papper och matlåda och vad man nu vill ha med sig får plats utan problem och den är mjukare och elegantare i färgen och passar bättre till de färger på dina kläder jag sett dig visa här på bloggen än den svarta i samma modell.

http://www.tintinstyle.se/system/search/product.asp?id=1257

#16 - Jessica E

en svart eller offwhite Botkier Aiden Satchel. Beslutsångest men en svart kanske håller längst? :) trevlig helg!

#17 - Christine

Som så många andra säger jag en svart Botkier Aiden Satchel! Finfin!

#18 - Katarina

Hej! Jag är gjärna med och tävlar om det fullkomligt underbara rosettarmbandet.

http://www.tintinstyle.se/system/search/product.asp?id=1257&c=122&page=1&rnum=2

Den här väskan tror jag skulle passa dig perfekt, snygg design och härlig färg, dessutom rymlig så att du får rum med allt du behöver till jobbet!

#19 - Mia

Å, vilken underbar tävling! Jag tycker att du ska önska dig väskan Aiden Satchel från Botkier. Den är klassisk, stilren och rymlig men ändå snygg och matchar dina fina outfits. Jag tror att den rymmer både pärmar, matlådor och dylikt för ditt arbete, men att du även kan ha den som skötväska när lilla "bönan" kommer! Eftersom den är tillverkad i italienskt lammskinn kommer den hålla år efter år :)



God jul på er, tack för en fin blogg med många vettiga åsikter och värderingar - du behövs i bloggdjungeln! Kram

#20 - Josefine, Blåeld

Oj, ser nu att jag missat att skriva namn/adress i mitt tävlingsinlägg ovan!

"Aiden Satchel i beige tycker jag att du vore värd i julklapp! Rymlig och snygg!



Jag har tävlat om en massa armband på sistone, men ännu inte hafy någon tur... Äger nämligen inte ett enda armband!"

Här kommer det igen!



#21 - Josefine, Blåeld

Oj, ser nu att jag missat att skriva namn/adress i mitt tävlingsinlägg ovan!

"Aiden Satchel i beige tycker jag att du vore värd i julklapp! Rymlig och snygg!



Jag har tävlat om en massa armband på sistone, men ännu inte hafy någon tur... Äger nämligen inte ett enda armband!"

Här kommer det igen!



#22 - sara - makeupmylife

jag är med och tycker att du ska önska dig Botkier Aiden Satchel. :)

#23 - Andrea

Jag tyckte Botkier Bianca Medium Satchel var jättesnygg! :) Funderar på att önska mig den själv ;)

#24 - Ina

En Botkier Aiden Satchel väska i den ljusbruna färgen är supersnygg!! Bra storlek för dig som är lärare för böcker, kollegiebock etc men även för att du som småbarnsförälder behöver diverse saker till de små såsom blöjor, våtservetter, ombyten etc. Tror denna väskan rymmer det mesta och lite till. Aningen dyr kanske men en väska att använda och älska i många år framöver...

Armbandet var riktigt sött och jag hade gärna velat ha ett sådant så nu håller jag tummarna!! :-)

Kram Ina

#25 - Nena

by Malene Birger Byington skulle vara en dröm att få i julklapp och om tomten tycker att den är dyr skulle det gå bra med en Wilissa av samma märke! Är ju också lärare och tror att båda de väskorna skulle funka toppenbra!!!

Jättesött armband, skulle inte heller sitta fel till jul!!!

#26 - MamsTrams

Absolut Botkier Aiden Satchel, den är ursnygg. Där får du plats med lite diverse saker .

Hoppas på att vinna armbandet.

#27 - klogs

Jag tycker att väskan som passar bäst är Botkier Aiden Satchel, den ska nog rymma det medsta du behöver ha med dig under en dag. Både vardagar till jobbet och helg utflyckter med familjen.

#28 - Jojjo

Om jag var i din sits så skulle jag nog välja Botkier Aiden satchel, fast den i beige/brunt för den passar till allt. Svart blir man lätt trött på för det är "svart och tråkigt". Väskan är dessutom stor, rymlig där du får plats med anteckningar och allt du behöver ha med dig till jobbet och den ser dessutom enkel och bra ut! Ett härligt kap helt enkelt :)

#29 - JENNIE - HUMORBLOGGEN

Jag skulle välja http://www.tintinstyle.se/system/search/product.asp?id=1258&c=122&page=1&rnum=3



Om jag var i din sist! Inte för att den bara var snygg utan för att den var stor och rymmer mycket, även för att den hade en axelrem som säkert underlättar om du måste bära annat samtidigt som du har väskan! =)

#30 - Therese

Jag skulle önskat mig Botkier

Aiden Satchel i brunt om det var jag. Jobbar också som pedagog och den väskan ser ut att rymma mycket :) Undrar dock hur det är med pärmar, om det får plats?

Jag skulle bli superglad över ett rosa fint armband, är nämligen rosatokig!

#31 - Alexandra

Hej!



Jag gick in och tittade på väskorna först innan jag läste kommentarerna här, men det verkar vara så att många fastnat för samma väska. Jag tycker att den svarta Botkier Aiden Satchel väskan var både snyggast och mest praktisk! :-) Du har en jättehärlig blogg förresten!

Alexandra

#32 - helena solberg

Kanske är det försent, men jag skulle gärna vilja vara med i tävlingen om det underbara armbandet.



/ Helena

#33 - helena solberg

Och en aiden satchel tycker jag förstås skulle passa dit utmärkt, en svart såklart!

#34 - Amanda S

Hej Hej!:)

Jag tycker att du ska satsa på en Botkier- Aiden Satchel i färgen brun:) Den känns väldigt klassisk, rymlig och snygg. Sen att du kan välja om du vill ha axelrem eller inte gör den ännu mer anpassningbar. Tycker den passar både på jobb och på fest, sen så ser den ut att rymma så pass mycket att du kan ha lättare packning i den om du ska resa bort under en dag:)