bambi

Sneak peek på vårkollektionen - 22 dagar kvar!

Idag tänkte jag visa upp några jackor från vårkollektionen.

Denna heter Drama Jacket i färgen rouge. Och visst är det ett passande namn? För i allafall jag tänker direkt på sammetsdraperierna som finns på scenen på teatrar. Den kommer även att finnas i en längre variant, Drama Coat.

Det finns mycket guld i vårkollektionen, så denna jacka kommer verkligen vara en symbol för Odd Mollys vårkollektion 2010. Shafira Coat heter den. (Klicka på bilden för att se den större och se på alla fina detaljer!)

Lite "vanligare" jackor kommer det givetvis också att finnas, som denna Lottalotta jacket. Den kommer att finnas i en lite längre variant Lottalotta coat och Lottalotta long coat.

#1 - filippa

Ja, Lottalotta coat är ju bara sååå fin och feminin *vill ha!'* Men den lär väl kosta en miljon eller så:)

buhuu

#2 - Peggy

Lottalotta coat ser ju fantastiskt fin ut, och Drama jacket tycker jag vid en första titt ser helt underbar ut, skulle absolut kunna tänka mig en sån!

#3 - Ina

Shafira coat får mitt hjärta att go pittipat(eller vad det heter) den är ljuvlig! Troligtvis blir det ingen kappa/jacka från OM till våren då jag har två från hösten så min Onceinalifetime kommer få agera vårkappa för mig och sen har jag ett antal andra från olika kedjor som hänger med såklart men Shafiran är ljuuuuuvlig!!

Kram Ina

#4 - Sara C

Blev helt förälskad i Lottalotta jacket. Har redan visat den för min man och han tyckte den var super fin. Frågan är bara om man kommer att kunna ha råd att köpa den, antaglien inte:-(

#5 - Sara C

Någon som har fått reda på vad Lottalott jacket kommer att kosta?

#6 - ♥ ♥ ♥ bambi - missa inte mina julklappstips i bloggen! ♥ ♥ ♥

Sara C: Jag vet bara inköpspriset på den och utifrån det så skulle jag kunna tänka mig runt 3000 kr.

#7 - Sara C

Tack för ditt svar.



Ska Lotta Lotta jacket komma som både jacka och kappa? för den på bilden är ju long coat.



Vet du hur den andra kommer att se ut som är kort?



God fortsättning



Kram Sara C

#8 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Sara C: Ja, den ska komma i 3 olika längder!



Jag kan försöka skaffa fram en bild på den kortare modellen till någon av dom kommande "sneak peeksen" :)

#9 - Sara C

Tack vad du är gullig.



Ha en fortsatt bra dag.



Kram