bambi

Gnäll
Nu har jag pillat lite med bloggen och lagt till "Läsvärda inlägg" i vänstermenyn.

Zack har varit väldigt gnällig nu på förmiddagen. Ingenting har varit roligt och han har inte velat sovit. Det är väldigt olikt honom så jag funderar på om det är vaccinationen som spökar och gör att han känner sig lite gnällig. Sist så var han också lite gnällig, men det var på kvällen (samma dag som vacinnationen) och höll bara i sig en timme. Så jag hoppas att han snart är sig själv igen!

Jag har äntligen fått honom att sova nu!
#1 - Ann-Louise

Det beror säkert på vaccinationen för det har varit likadant här med min lille nyvaccinerade kille...

#2 - Häxmamman i Jämtland

Vaccinationer kan ge biverkningar som utslag, smärta och feber.



Det är vanligt, huva stackars liten, ge en kram från mig/Ha det gott

#3 - Marie

Kan de inte få lite feber efter vaccinationssprutor?