bambi

God morgon!
Ja, jag har nästan sovit ända till nu. Nej, men jag gick upp runt 11. Idag är första dagen på länge som jag inte har en massa "måsten" så det var skönt att sova ut och ta det lugnt. Sambon är hemma så jag får en "ledig dag". Jag sa till honom förut att ibland känns det som om jag "jobbar" från kl. 6 på morgon (när Zack vaknar) tills sambon kommer hem. Visst tycker jag att det är underbart att vara hemma med Zack men det är också väldigt krävande och han kräver 100% fokus. Det är inte så att man kan göra exakt vad man vill en hel timme, även om han sover så lyssnar man efter honom eller tittar till honom eller så passar man på att äta.

Jag ska straxt dra vinnarna i stämpel-tävlingen och kontakta dom, sen ska jag ta ett mysigt bad! :)
#1 - Lena

Jag förstår precis. Det är verkligen ett jobb. Fritid är det minsta man har även om man har massor av det. Det är på helgerna man verkligen är ledig.