bambi

Grattis på 5-månaders dagen

Vår älskade plutt fyller 5 månader idag! Tänk va snabbt dessa månader har flugit förbi! Jag satte på honom hans Small Paul hoodie som har en sån söt huva med öron på... det står 6-12 mån. på storleken men den verkar ju passa ganska bra redan nu.

Vi ska snart iväg på vaccination. Sambon ska med och tyckte att jag skulle filma när Zack får sin spruta. Om jag nu gör det (sist så tog jag bara kort.. känns så elakt på nåt vis... att fota när ens barn gråter och är ledsen) så kanske jag lägger upp det på bloggen sen... får se!

#1 - ELLEN

Hahha, naaaw! Första bilden är ju jättesöt :D Krama grattis :*

#2 - Ida

åhh grattis till zack!!

Va fin sida du fått föresten, sen du flyttade:)

kram

#3 - Sara

Grattis Zack =)

#4 - Heidi

grattis grattis :)

#5 - Anonym

naaw gud va söt!!!

#6 - Nina

grattis :D

#7 - jossan

grattis!

#8 - Lena

Grattis Zack!



Vad fin tröjan var. Va gulligt med öronen.

#9 - Noretstar

Stort grattis!

#10 - Iza

Grattis ! :)

oh gud vilken söt tröja , vill oxå ha ! ,)