bambi

Här kommer Monopolguiden - bambis egna guide till Stockholm

Idag startar jag Monopolguiden här i bloggen.

Monopolguiden kommer vara min egen guide till Stockholm där jag använder mig utav gatorna i gamla Monopol och skriver mina egna tips och tankar om gatan och området.

Jag har bara bott i Stockholm i 5 år, men tycker att jag har lärt känna innerstan ganska så väl. Har bott på Södermalm i 4 år och arbetade i Vasastan i 3 år.

Det kan även vara roligt för dom som inte bor i Stockholm att lära känna stan lite också. Men kom ihåg att Monopolguiden är helt subjektiv, det är mina egna åsikter och tankar!
#1 - Moolin.se

Vilken HÄFTIG grej! Som jag kommer kunna briljera när vi är sthlm näst! Ludde e ju sthlm och ska alltid va så kaxig :P

#2 - babybloggaren

Jag undrar lite om Odd Molly. Kan man handla deras kläder på nätet?? Hittade inget sådant på deras hemsida.