bambi

Leilas Country Living

Igår när jag fick senaste numret av Mama så fick jag med ett erbjudande om att prova en ny tidning - Leilas Country Living! Jag som bara älskar Leilas bakbok "A piece of cake", man kanske skulle prova hennes tidning?

Det står att tidningen kommer att innehålla Leilas bästa tips inom inredning, matlagning, bakning, trädgård, trender, vintage och pyssel. Låter som en väldigt trevlig tidning! Och jag gillar ju Leilas stil! Hmm.. ska nog fundera på att prova på dom två första numrena för 49:50.
#1 - Lundamamma

Jag älskar också A piece of cake. Lånade den först på bokbussen för att sen få den i julklapp. Fick också erbjudandet om två tidningar från Mama igår, men var sedan ute på nätet och letade efter andra prenumerationserbjudanden. Tyvärr hittade jag inga än så länge, men jag ser verkligen fram emot att läsa hennes tidning.



Lundamamma

#2 - Micaela

Vad kul att Leila kommer med en ny tidning! Någon som sett om den kommit ut i butik än? Sitter nämligen här utan en Mama-tidning.

#3 - nina

Jag har oxå beställt två första numren. Jag tyckte den första tidningen var trevlig.