bambi

Mitt senaste Tradera-fynd

Yes! Jag vann denna Odd Molly kjol för 910 kronor på Tradera igår. Underkjolen ingår också. Den grå kjolen består av 65% bomull och 35% silke, den gammelrosa kjolen består av 100% polyester.

Enligt försäljaren så är den bara använd 2 gånger också. *Jippee*
#1 - Anna-Karin

Den kjolen var jättesnygg!

#2 - Elin

Jätte fin kjol!

Undrar vad du har för du har för typsnitt på rubriken till dina inlägg?

#3 - Peggygirl

Vilken jätte söt kjol...jag har en hel del Odd Molly kläder men jag har faktiskt aldrig köpt någon kjol.! är den från vår kollektionen ?

Ha d gott!

#4 - Sara

Den kjolen är super fin.



själv är jag lite deppig. Beställde ju en Lovely knit Jacket mök blå i storlek 0. När jag fick den så var där två hål vid axlen inga sömmar som gått upp utan trådarna var i sönder. Tyvärr hade de inte fler hemma i storlek 0 så de skicka en i storlek 1 till mig. Prova den och den var aldeles förstor. så nu har jag två koftor som jag får skicka tillbaka. Får nog tyvärr inte tag på denna kofta nu som de är slut i storlek 0. Men en ska är säker de är super trevliga och proffsiga på Tin Tin.

#5 - Sara

Hoppas få se bild på dig iden.