bambi

Sambon utkastad
Igår kväll somnade plutten kl. 20, jag gick och la mig och läste kl. 23. Plutten vaknade till då men somnade snabbt om utan något vidare gnäll. Sambon kommer och lägger sig en timme senare och ligger och hostar och harklar sig. Jag ligger på helspänn och väntar på att Zack ska vakna av allt hostande. Efter en halvtimme så kastar jag ut sambon och säger åt honom att sova på soffan.

Innan sambon smyger iväg så viskar han "Du är väl inte arg?" för att dubbelkolla att vi inte är osams. Självklart var jag inte arg på stackarn, men vi måste ju få sova och sen vet jag att han inte brukar ha nåt emot att sova på soffan.

Jag vaknar sen kl. 5 av att ena bröstet måste ammas, annars dör jag... så det var bara att väcka Zack och tvångsamma honom. Han verkade inte ha så mycket emot det. Han somnar om och vaknar igen vid 8 när sambon går upp. Då ammar han lite till och sen sover vi till straxt innan 10.

Så nu ska jag hoppa in i duschen! Hoppas att ni alla får en trevlig måndag!