bambi

Slocknade

Zack var så trött så han somnade framåtlutad mot sambons händer som låg på skrivbordet. Så sött! Lägg märke till hur han håller i sambons lillfinger!

Just nu vill han ju inte sova middag i sin säng, men så här går det tydligen bra!  :)
#1 - anna

hihi sötisen =)

#2 - Jacks mammaa

Men så sött! Min lilla kille ville inte heller somna i sin säng men nu har han slocknat i soffan..envisa dom kan vara.

#3 - Sofia

Åhh såå sött!



Kram Sofia

#4 - Sofia

Nu har jag kommit en bit på väg med min blogg, detta tack vare dig.



Ha de gott!!

#5 - Kikki

How sweeeeeeeet :)

#6 - Elin

Va roligt att jag vann tävlingen! :)

Har mailat min adress till dig nu!

#7 - Jessica

Men vilket sötnos!! :)

#8 - malin

Nämen så himla sööt!

#9 - Katja

Så gulligt!!! =)

#10 - Linda

Oj oj, så sött!! :-)

#11 - Lena

Åååh så gulligt!

#12 - Frida

Vilket sött kort :)

#13 - Vesna

Vilket fint kort:)