bambi

Tredje leveransen Odd Molly
Det verkar som om tredje leveransen av Odd Molly har anlänt, i allafall hos Country Dreams, Gucce, Juniform och Redhe. Men dom hade inte dom färgkombinationerna jag ville ha på Light cotton embroidered och Livealot blousen  :(
#1 - katten

Sorry att jag spammar dig idag :-)

Om jag normalt har storlek 40 (skjortor etc), skall jag då ha storlek 3 på Odd Molly-tunikor (i detta fall makeout dress) eller blir det för stort tror du?

Tack på förhand!

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Jag skulle nog ta en storlek 3. Jag brukar ha storlek 38 annars och har mestadels storlek 2 på mina Mollysar, men några storlek 1 (linnen och t-shirts) och några storlek 3 (kjolar).

#3 - katten

Tack snälla :-) Då behöver jag inte ändra min order. Det är ju inte hela världen att behöva skicka tillbaka, men jag vill inte riskera att jag inte får tag på rätt storlek sen om man måste ändra. Tack igen, jättegulligt av dig att svara så snabbt och så detaljerat! Ha en bra kväll!

#4 - Minna

Är precis som du ett Odd Molly-fan och läser din blogg regelbundet :). Ville bara säga att Åhléns City nu har fått in andra leveransen (tror jag det var). Var där idag och köpte Lovely knit som äntligen hade kommit in. Har varit dit var och varannan dag på väg hem efter jobbet och nu fanns den äntligen!

#5 - Ann-Louise

Var på Best of Brands idag i Sickla Köpkvarter där de höll på att packa upp massor av Odd Molly. Ville köpt allt, men ska nog lugna mig till jag kommer till deras egen affär inne i stan vilket förhoppningsvis blir nån gång i nästa vecka.

#6 - Angela

Halloj.

Light cotton embroidered i svart/rosa köpte jag tidigt i morse som Juniform fått in igår.Men dom såldes slut på nån timme.Du får säkert tag i nån ändå. Tack för en fin blogg.