bambi

Att fixa till sina bilder

Jag fick en fråga angående hur jag gör polaroidbilderna som jag har i bloggen. Jag gör dom hos picnik.com. Där kan man göra en massa häftiga saker med sina bilder, få dom att bli svart-vita, skriva dit text, mm mm. Och det allra bästa är ju att man inte behöver ladda hem något program utan allt görs på deras hemsida! Så smidigt!
#1 - Marie

Tack snälla för snabbt svar. Jag har precis lagt upp en egen blogg. Blev så inspirerad av din. MEN det är mycket som jag inte riktigt förstår än...tex hur man ska ändra färgerna etc... men det kommer väl. Kram

#2 - Elina

Ja men visst är picnik bra? Jag älskar deras sida och allt man kan göra :) Bila blir så fina!!

Kram

#3 - Jacks mamma

Har läst din blogg ett tag nu och inspierars och känner igen mig i mycket av det du skriver. Så bara av ren nyfikenhet undrar jag hur ni resonerade när ni valde att publicera bilder på Zack på nätet?



Ha en bra kväll!

#4 - Marie Hj.

Tack för tipset!

Det verkar enkelt och jättebra!

Ha´en bra dag!

#5 - Agnieszka

Ohh den sidan ska jag kolla upp!