bambi

Full emb
Ok, nu blir det mycket Odd Molly idag... Ni som inte är Odd Molly fans får ha överseende med detta, men det är ju så kul när en ny kollektion kommer!

   


Dessa blusar heter full emb blouse och klänningen full emb dress. Emb står för embroidered, alltså broderad, vilket är ett passande namn. Dom består av 65% bomull och 35% silke.

Men jag vet inte... jag tyckte att det var lite för mycket broderier så det blev nästan lite clown-varning över det hela?
#1 - Fia0411

Fy attan, skulle aldrig ta på mig något dylikt.... :)

#2 - Therese - Eira min ögonsten

Klänningen var fin.. Men blusarna gav en liten clown känsla som du sa..

#3 - barnshoppingbloggen

Klänningen var gorgeous!

#4 - Linda

Åh det var bland det gräsligaste jag sett-jag hoppades det var ett skämt. Snacka om pajaskläder!!

#6 - Katinka

Åhh, men nu har ju jag äntligen hittat rätt tack vare bloggtipsarna! Jag fullkomligt älskar Odd Molly och samlar på deras kläder! När kommer vår/sommarkollektionen egentligen?

#7 - Sara

Håller med om att de kläderna får en att tänka på clown.



Men är så himla glad får nu fått gjort en beställning på denna klänning



https://www.marengs.com/makeout-dress-p-1056.html



ska båra få tag på kjolen och midjebandet till också så att det blir som denna bild



id=4842" rel="nofollow">http://www.glife.se/image/31955/364302?coid=4842





Vad fin din nya sida är!!