bambi

Hjärthalsband med Zacks namn


Jag är så glad för idag så kom mitt specialdesignade halsband från SUH925 med posten! Det är handsågat hjärta i äkta 925 Sterlingsilver med Zacks namn längs med ena sidan och med en liten pärla hängandes längst ner. Det blev så otroligt fint! Tusen tack till Susanne Håkansson som har gjort detta fina halsband till mig! Hon slipar och sågar varje smycke för hand vilket gör att varje smycke verkligen blir unikt. Och det känner jag verkligen med detta fina halsband!

Hjärthalsbandet finns att köpa hos SUH925 tillsammans med ringar, armband, örhängen, berlocker och namnsmycken. Just hjärthalsbandet passar bra inför alla-hjärtans-dag kanske...?

        
#1 - Elin

verkligen superfint halsband. :)

#2 - Cleo Zatch

det var jättefint och orginelt!!

Tack för att du kollade in min blogg!

Den är ju ganska så händelsefull...precis som mitt liv !

Ha det bäst!

/Cleo

#3 - Julia - en ung mamma

Tack så hemsk mycket för tipset, har letat efter något sånt här men inte fastnat för något. Ett smycke med ett namn kan göra så mycket mer än bara vara en accessoar, känns som man är närmare ens barn på något sätt =)



(Ps, Du gillar ju lite Paul Frank, skrivit ett inlägg om en barnsida där dom har 50% på en massa roliga barnmärken!

#4 - stinsen

SUper fint halsband!

#5 - Sara

Jättefint halsband =)

#6 - PERLA - ny tävling värde 1000:- hos mig!

Jättefint! Vackert =)

#7 - Frida

Vilket fint halsband!

#8 - Anonym

Jätte fint smycke! Jag älskar personliga smycken och de här var de finaste jag sett. Får man fråga vad de kostade?



Mvh Sara

#9 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Sara: Själva hjärthalsbandet kostar egentligen 460 kronor hos www.suh925.se , men jag blev sponsrade med detta halsband (som även har en pärla och Zacks namn).

#10 - Ann-Louise

Jättefint halsband.... blev sugen på att beställa något med Williams namn!