bambi

Jag fick nästan en hjärtattack
Jag satt här vid datorn medans Zack låg i sitt babygym ute i vardagsrummet. Jag hörde honom nästan hela tiden (det rörde sig om kanske 10 minuter). Men när jag går ut till honom så har han tystnat och ligger med ögonen slutna och helt stilla. Han brukar aldrig somna i babygymmet så jag blir jätterädd och skakar lite på honom och då öppnar han ögonen lite grann... väldigt sakta. Usch, det känns fortfarande i hjärtat... det är så läskigt. Det har hänt någon gång tidigare också att han bara har slocknat så där, det är verkligen superläskigt!
#1 - mamma till V -04 & D -05

Det är helt normalt! Vem blir inte trött efter träningen? ;-)

#2 - Babbidesign - [Design & Foto]

Hejan! Om du är intresserad av ny design till din blogg är du välkommen in till in sida, annars kan du ignorera detta. Ha en fortsatt trevlig dag :)