bambi

Kändiskåt

Vi var och hämtade ut två paket nyss. Direkt efter oss kommer Kishti in. Jag kände knappt igen henne osminkad och med blont hår. Och igår såg jag Andreas Johnson (han som sjöng med Carola i Melodifestivalen). Jag som är från en liten byhåla är inte van vid att se kändisar var och varannan dag så jag kan inte låta bli att titta en massa. Jag måste ju titta en extra gång för att vara säker att det verkligen är just den kändisen. Och nyfiken som är så vill jag ju får reda på nåt om dom... vad är det för paket Kishti hämtar ut? Vart har Andreas Johnson handlat nånstans (måste se vad det är för påsar han bär på)?
#1 - Änglahår

Grattis till nya bloggen. Riktig snygg! Ska också göra ett byte inom kort med ny design.

#2 - Jimena

tack så mkt :) fin gosse ni har :)

#3 - Ida

vart kommer du ifrån. Förresten, jag har missat vad du heter??





Ville bara tipsa att en butik som heter mixit i sundbyberg har 50% på lite olika oddmolly kläder just nu! Vt inte vad alla modeller heter så kan tyvärr inte säga vilka det var rabatt på... sen hade de fått in massor av nytt. Dregglade lagom kan jag säga :)

#4 - Micaela

Svar på inlägget om föräldrarskap:



Hihi, det var faktiskt efter att jag läst i din blogg om hur din sambo också ger Zack mat som vi "kom på" idéen. Men tyvärr verkar det vara en kontroversiell tanke i och med att barnmorskor och en del kvinnor bestämt hävdar att bröstet är bäst. Visst, bröstet är säkert en stor trygghetsfaktor - men pappan borde ju också chansen att bygga upp ett speciellt band med sitt barn. Och som du säger, det är viktigt att ge utrymme för egen-tid också.



Den här graviditeten var inte planerad (men välkommen), och eftersom ingen av oss tycker om att rusa in i saker oförberett så har vi nu i månader diskuterat hur vi ser på föräldrarskapet och hur vi potentiellt kan lösa det praktiska (även om vi knappt har någon som helst erfarenhet av småbarn). Att diskutera det här känns också som en bra mental förberedelse.



Jag förstår att man i många fall måste se föräldrarledigheten ur ett ekonomiskt perspektiv. Det är ju jättebra att ni tänkt ta ut 50/50 (eller hur det nu blir med tanke på jobbsituationen). Även om du trivs med att vara ledig, känner du aldrig att du saknar ditt gamla liv? Det är nog det jag är mest rädd för (missförstå mig inte - jag längtar verkligen till förlossningen, eller ja, tiden efter förlossningen).

#5 - Nina

åå inte visste ja att det fanns en sån klubb. ja e ju heeelt besatt i nalle puh. det ska genast undersökas :D åååå nalle puh =)

#6 - Anonym

Haha Kishti kanske bar på ett paket till mig :)

kolla på min blogg, har bilder på henne om du vill se ;)

typ, jag känner henne, hon är min bästa vän :D <3 finare människa finns inte :)

och när såg du henne? hon blonderade sig ju bara för ett tag sen :p