bambi

Kvällens tv-tips: Vit Oleander


Nu ska vi straxt ta och mysa framför Vit Oleander som går på Kanal 5 nu ikväll. Vi har tydligen sett den förut (enligt sambon), men jag minns inte den alls... kanske inte så gott betyg? Men vi får se... jag känner kanske igen när jag börjar titta på den.

Eftersom jag försöker att inte äta nå godis så får det bli att öppna en Dr. Pepper istället!

Nån mer som kollar på filmen eller har sett den förut? Bra/dålig?
#1 - Agnieszka

Heej! Nu har jag hittat till din nya blogg!

Jo jag kollar på den filmen just nu, har inte sett den förut.

kramar

#2 - Malin

Jag ser på den nu också, jag tror att jag har sett den innan men jag minns den inte alls. :S

#3 - Johanna

Jag har sett den 2 gånger och jag tycker att den är klart sevärd. Kanske inte världens bästa, men klart godkänd iallafall! Ha en mysig kväll //Johanna!

#4 - Nina

fin bloggen var!! :D

#5 - Madeleine

Jättesnyggt du fått till det ;-) Lägger till dig på bloglovin, lägger du till mig?? :-o Ha en FAB kväll.!!!

#6 - anna

så fin din nya blogg är! jag fortsätter att följa dig! kram

#7 - Sophie

Som vanligt är boken bättre än filmen. Så mycket av storyn går förlorad men filmen är ok...

#8 - Katinka

Hej, hittade precis hit och såg att du har en fin blogg. Filmen har jag inte sett, men den är nog bra.

#9 - Elina

Vad fin din blogg blivit, måste komma ihåg att ändra länkningen från min blogg hit :) Kram

#10 - Helena

Fin blogg! :-) Ska ändra om bokmärken osv när jag inte smyger på jobbet hihi..

kramis