bambi

Lite shopping blev det i allafall...
  

Även fast jag inte hittade några Odd Molly plagg från vårkollektionen så hittade jag lite annat. Det är ju rea i varenda butik!! Jag stannade till vid Lindex och köpte lite kläder till Zack. Köpte en Bamse-dräkt och en body med elefanter på, i nästa storlek. Det är alltid bra att passa på och fylla på hans byrå när det är rea.

Sen var jag tvungen att fylla på med mascara eftersom min är nsätan slut. Så det blev att titta in på Kicks och köpa favoritmascaran  :)
#1 - e

Elefantbodyn köpte jag också, fast i grönt och brunt då en av vår lilles kompisar har den röda! Den är jättesöt! Lindex har söta barnkläder, men jag tycker tyvärr inte färgen håller så bra på allt.

#2 - Ann-Louise

Den där Bamse-dressen är så söt! Kanske måste ta en sväng på rean... :-)