bambi

Moahahaha

På nyårsafton var det två vänner som skulle komma över. Sambon föreslog att vi skulle bjuda på plankstek. Men jag tyckte att det var lite tråkigt (har tröttnat på det) så jag föreslog kyckling med balsamicosirap och getost. Sambon tittade frågande på mig och tyckte att det lät konstigt. Jag förklarade att jag hade ju gjort det till middag en kväll för länge sen och han hade gillat det. Han var skeptisk, men som vanligt var han tvungen att ge med sig.

Nu ikväll så ska några andra vänner komma över och vi ska bjuda på middag och då säger sambon "Ja, men jag tänkte att vi kunde bjuda på det vi gjorde vid nyår." Jaha.. minsann...

Att han aldrig lär sig att jag alltid har rätt?  ;)
#1 - annsan_s

Hahahahahahaha, vi kvinnor har alltid rätt!

Kyckling är ju så gott.



Kram



annsan_s

#2 - Anna

Hehehe! Lät ju asgott! =)