bambi

Tips på hur man ökar besökarantalet på sin blogg. Del 3.
Denna gång är det Zack som ger er tips. Resten av tipsen hittar ni här.





14.) Gå gärna med i Mer-Trafik. Där får man 2 poäng för varje blogg man tittar på och det kostar 3 poäng för att din blogg ska visas för någon annan. Så man samlar ihop lite poäng genom att läsa några bloggar sedan visas din egen blogg för andra. Man hittar en massa trevliga bloggar som man kan börja prenumera på, plus att ens egen blogg blir visad för andra som annars kanske inte skulle ha hittat till den!

#1 - Jana | FRÖKEN GRÖN

Himla bra tips!

Bäbben har koll på läget minsann! ; )

#2 - Annette

Vill passa på att tacka för tipsen för fler läsare till sin sida :) Hoppas du har en bra dag :)

Och... Vilken hjärtligt söt liten krabat ;)

/Annette

#3 - Annette

Hej igen! Försöker registrera mig på Svensk bloggtrafik men har en fundering... i en av rutorna står det så här..



Banner URL (Maximal storlek: 478x60)

http:// ??????

Skriv in URL till en giltig banner. Lämna fältet tomt om banner saknas.



Måste jag då göra en banner själv av min blogg och ladda upp bildens adress i rutan då?



hoppas du kan hjälpa mig :)

Mvh Annette

#4 - Mamma Melissa

benkoll på läget! massa bra grejer... den där sidan har jag dock inte spanat in ännu!måste göras;.)

#5 - elin&linnea

Bra tips där! Måste försöka banka in de någonstans i huvudet! :D

#6 - Anonym

Vilken liten sötnos. Bra tips hade han oxå =)

#7 - Annette

Tack för tipset ;)Få kolla närmare på det lite senare :)

#8 - Anna - mamma till 2 sessor

Åh sötis!

#9 - mrsmodesty



Guuuud, vilken söt och gosig bebis!