bambi

Tips på hur man ökar besökarantalet på sin blogg. Del 1.
Jag fick några frågor angående hur jag har fått så många besökare till min blogg. Innan flytten av bloggen så hade jag ca 1000 unika besökare varje dag, men så har jag bloggat i snart 2 år och det har tagit tid att komma upp i så många besökare. Men här kommer några tips:





#1 - Ida www.gotteochvi.com

Ouuh, tack för dom fina tipsen! Man ser att ens blogg växer snabbt då man är en aktiv bloggare. Jag har bara haft min några månader och är redan uppe i ca 200 läsare per dag!







www.gotteochvi.com

#2 - - Emma -

Väldigt bra blogg måste jag säga:)



besök gärna min blogg också!:D Jag lovar dig, det är värt ett besök!:)



/ Emma

#3 - Jennie

Bra tips! :)







HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



#4 - Ida

mm... har sett att du kommenterar hos blondinbella tex. typ 10 ggr i rad.. kanske blev något fel men ändå..

Tack för tipsen iallafall :)

#5 - Malin

Vilka bra tips, rolig ide med pratbubblorna! :D

#6 - Jennifer

På min blogg har jag en bra länk där man kan få fler besökare också :) spana gärna in !

#7 - hannizen

Jag har 3200 nu denna månaden och jag har bloggat i typ 2 månader eller något vet faktiskt inte vad jag gör hehe. men du har faktiskt en bra blogg .... kolla gärna in min också om du har tid

#8 - Erika & Hampus

Hej!! Snyggt det där med pratbubblorna :=)

Din blogg älskar jag och läser dagligen... fortsätt att uppdatera :=)

Kramar

#9 - Emily

Bra tips. Jag läser din blogg rätt ofta. Framförallt gillar jag den för att den är så snygg och jag gillar designen. Det gör också mycket för om man ska komma tillbaka till en blogg tycker jag.

#10 - e-ååå

Haha, vilka sööta tips !

Måsta jag kolla över:D

asså min blogg, den är värdelös!

skriver helt konstiga saker... men aja ;)

pusshej

#11 - Erica

Åh vilka bra tips! Och va roligt du har lagt upp dom :D

#12 - treamigos

fattar inte hur alla gör.

jag har typ 6 besökare, buhu.(trots alla tips)

jag är antagligen rätt kass.



Suck.

skall väl hålla mig till läraryrket istället.

#13 - Vera med flera

Vilka kalastips! Tack så mycket för dom!

#14 - Änglahår

Tack! Precis vad en nybörjare som jag behöver.



Hör gärna av er om ni vill utbyta länkar - kan också var ett bra tips ;-)



/Änglahår

#15 - choquitaa

Vad gullig du är med dina pratbubblor^^ och vilken söt son ^^ hoppas du får en fin dag / valborg :)

#16 - IDA - IDASEVERINSSON.BLOGG.SE

bra tips!:D:D

#17 - Mela

Tack för tipsen! Det ska jag verkligen tänka på, sjysst blogg föresten! ;) :P

Kramar.

#18 - Karen

Tack för tipsen, Är ny i bloggvärlden så nu har jag fått lite att tänka på ;-)

#19 - Linnea

Tack för tippsen!

#20 - Anonym

DET DÄR behövde jag verkligen, ny på det här med blogg. men kolla gärna in för att se smycken som jag tillverkar.

Tack!

#21 - Michaela - Gäst hos Gester i Brasilien

jag har just scrollat mig igenom hela din kategori om bloggtips. mycket bra och relevanta tips! ha en bra dag!

#22 - elin

bra tips , tack!:)

#23 - petra

Jätte fin blogg med mycket nyttiga tips:)

#24 - MM Cake Design

JAg gillar dina tips

och du skulle säkert vara förtjust i mina bedårande vackert designade cupcakes

#25 - Lilla Frun

Hejsan! Tack för att du tipsade mig om din fina blogg! Jag hade massor av nytta av din lista på saker att göra för att få fler besökare. Även råden om att själv kontakta internetbutiker för eventuell bloggvertiser-ing, var superbra! Tack!

Såg en kommentar längre upp om att du skriver kommentarer på "kändisbloggar". Har själv funderat på det. Det måste ju ge massor av gratisbesökare till min blogg, men blir de inte sura??

Ha det gott och titta gärna in till mig igen!

Mvh Lilla Frun