bambi

Tugga hand
    

Zack har börjat tugga mycket på sina egna fingrar men även andra saker. Jag tror inte riktigt att det är några tänder på gång än... har inte känt några i allafall. Sen en sak som han har gjort mycket idag är att sträcka ut tungan och även "prata" med tungan utsträckt... knasig plutt!
#1 - Emel

#2 - Emelie

Så söt plutten är:))



Kram Emelie i Sthlm

#3 - anna

ja thea har börjat bli ledsen/rädd. framför allt är det killar/män som hon inte gärna vill prata med! konstigt det där. hoppas det går över snart!

#4 - Linnea

Jaa, det är rätt bra att det finns sånna sidor tycker jag! :)

#5 - anna

Lilla sötnosen då. Så fin han är ;)

Tack för hjälpen, så gulligt av dig.

Har blivit helt besatt av Odd Molly sedan jag började läsa hos dig. Nu har jag klickat hem mina första två plagg :D