bambi

Tusen pussar och tusen förlåt...


Nu har jag pussat på plutten tusen gånger och sagt förlåt tusen gånger... Jag har inspekterat hans huvud efter bulor, men har inte hittat någon. Det kanske inte var så farligt ändå? Jag försöker intala mig själv det i allafall... jag hoppas innerligt att det är sant också.

Plutten sover middag, vilket han brukar göra mellan 17-19. Jag ska förbereda middag eftersom det är min tur att laga den ikväll. Det blir vegetariskt med fetost och oliv-paj.

Jag fick mail förut från Jenny på Odd Molly, hon är New York och fotar höstkampanjen med Helena Christensen! Fler bilder från vårkollektionen kommer ikväll!
#1 - Charlotte

Delar av Odd molly vår/sommarkollektion finns på ButikCha.dk....:)

#2 - S A N N A

så söt!

#3 - Jennie

Varför har du inspekerat hans huvud efter bulor? Har jag missat nåt? Fin bloggen blev, verkligen!

#4 - Jennie

Oj då, nu såg jag det inlägget. Usch då, men nu har ni varit med om den första gången iaf. När jag går in på din blogg kommer inte alla inlägg upp om jag inte går till startsidan först, det bir en salig blandning. Fler som har så?