bambi

Tack söta ni!

Jag har inte hunnit tacka alla supersöta läsare för alla awards. Jag vill verkligen att var och en av er ska veta att jag blir så glad när jag läser att ni vill tilldela en utmärkelse till just mig!
Tusen tack!!!  (Jag hoppas att jag inte har glömt någon!)

Jag fick en "I love your blog"-award av Erika som skriver så här: En personlig och varm blogg 

Jag fick en "I love your blog"-award av Nina också som skriver så här: Kom in på hennes blogg då jag sökte på gravid bloggar på google om jag inte minns helt och hållet fel. Tyckte det var jätte skoj att läsa om andra tjejer som även dem var gravida. Hon var några månader före mig dessutom. Det var bland annat hon som fick mig att ändra sjukhus från sös till huddinge, något som jag inte ångrar..

Jag fick även en "I love your blog"-award av Emma som skriver så här: Skriver om allt mellan himmel och jord och uppdaterar väldigt ofta med både text och tävlingar. Mamma till söta Zack.

Sen har jag även fått en utmärkelse av Sofia.

Jag fick en "Jag älskar din blogg!"-utmärkelse av Stella.

Och till sist så har jag fått två mammablogg-awards av Åsa och Anna!

Än en gång tack så jättemycket!!
#1 - Angie

Och en mammablogg-award från mig! ;-)



//Angie

#2 - Nina

tack själv :D