bambi

Veckans mamma-blogg
Jag vet att många som läser min blogg just för att den är lite av en mamma-blogg (eller jag kanske ska säga mycket av en mamma-blogg...). Jag läser själv en del mamma-bloggar, men inte allt för många. En mamma-blogg som har berört mig till tårar mer än en gång och som jag prenumerar på och läser flitigt är MammaMelissa.

Melissa är mamma till två änglabarn, tvillingarna Gabrielle och Antonia. Det är omöjligt att läsa hennes förlossningsberättelse utan att fälla en tår. Ta del av hennes styrka och mod ni med.
#1 - attis

Ja det är härliga låtar stt sjunga med på .

Kram

attis

#2 - Mamma Melissa

Åh, tack så hemskt mycket för det inlägget! :.) Vilken bekräftelse!

#3 - Madelene

Jag skulle vilja läsa mamma Melissas blogg men kommer inte in. Vet du vad det är för lösen? :)

Mvh Madelene

Svar: Hej! Jag har tyvärr inte lösenordet. Jag tror att hon har slutat blogga...
bambi