bambi

Zack aka Plutten aka Fruppe

Här ser ni 3d-ultraljudet vi gjorde på Tittut-kliniken den 7 maj förra året och sen ett ganska så nytaget foto av Zack i samma vinkel. Vad tycker ni? Var han lik sig på 3d-ultraljudet?

3d-ultraljudet var dyrt (1800 kr har jag för mig att det kostade) men så värt det. Det kändes som om man kom så nära sin bebis som man längtade så efter. Jag minns att jag vill veta allt om Zack, jag ville så gärna lära känna honom!

Hihi... i magen, innan vi visste att Zack var Zack, så kallde sambon honom för Fruppe... jag har ingen aning om hur han kom på det smeknamnet men han kallade magen hela tiden för Fruppe. Nu kallas Zack mestadels för Plutten.... vår älskade lilla Plutt  :)

(aka = also known as)
#1 - Sanna

Jag tycker han har samma näsa och samma haka på bägge bilderna... JO jag tycker att han är sig lik :)

#2 - Sagolikt by PERLA - mamma till två döttrar ♥

Ja hihi han är sig lik! Skoj med 3D-ultraljud. Vi gjorde aldrig det men jag funderade länge på det!

#3 - Therese - Eira min ögonsten

Ja det var likt :D Fast det är ju inte så konstigt.. Det är ju samma lilla plutt :D

#4 - Micaela

Häftigt! Han är verkligen sig lik :)