bambi

Zacks nya tricks


Idag märkte jag att Zack har lärt sig lite nya tricks. Jag hade lagt honom på mage på en filt på golvet, efter en stund gnällde han lite och ibland glömmer han bort hur han ska göra för att rulla runt så då la jag honom på sidan. Sen tittade jag bort en stund och jag hör hur han börjar gnälla och då har han lagt sig på mage igen. Med armarna framför sig och har bröstkorgen uppe lite! Wow, det trodde jag verkligen inte att han kunde göra en sån sak redan.

Sen så ikväll när älsklingen satte Zack i babysittern så låg han helt plötsligt på sidan och lutade sig över kanten av babysittern... också något som han aldrig har gjort förut.

Zack fick lite Mild Havregröt ikväll igen. Det gick verkligen superbra, jag tror faktiskt att han fick i sig det mesta av smakportionen!
#1 - Petra

Vilken liten sötis:-)trevlig blogg.

#2 - louise h-c :)

vad fin blogg du har :)



åh :) hur gör du det så fiint högst upp andvänder du nått pogramm ? taksam för svar :)

#3 - louise h-c :)

okej :D taack :)

#4 - Julia - en ung mamma

Hej hej, vad fint du fått det i din blogg! Har skrivit massa tips till bebisar den senaste tiden, har själv en dotter på snart 4 månader =) Läser din blogg dagligen, kul att du uppdaterar så ofta nu!