bambi

Dagens outfit
   

Premiär för min fina Odd Molly hand emb silk scarf som jag knappt har vågat använda och så brukar jag inte använad scarfs... vet knappt hur man knyter en? Nåja, den piffade i allafall upp min Cupcake long top!
#1 - Bina - everydaymolly

Jättefint!

#2 - Anna-Karin

Jättesnyggt!

#3 - Mabimao

Fiiiin. Jag skulle också vilja ha en OM scarf/sjal. Det piffar ju upp vilken outfit som helst.

#4 - Susanna

Superfint! Jag har lyckats få tag på en likandan på rea men får nog sy fast fransarna som du gjort. Min har ännu inte anlänt så jag längtar.



Mvh Susanna

#5 - Linda

Superfint!

#6 - Susanna

Min scart kom med posten idag, jättefin! Det som jag inte riktigt gillar med den är de ljusblå "flikarna" som är fastsydda men jag kanske vänjer mig vid dem. Vad tycker du om dom?

#7 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Susanna. Jag tänker faktiskt inte så mycket på dom :)