bambi

Dagens outfit
Usch, det regnar en massa här idag... så det blir lite mer påklätt idag med en gammal favorit Silk loves jersey. Älskar denna tröja, den var en av mina första Mollysar och jag nog aldrig ens funderat på att sälja den!

    
Silk loves jersey
Röd spoiler linne
Fornarina jeans
#1 - Anna-Karin

Supersnyggt!

#2 - Ina

Åh den är ljuvlig, minns att jag provat den en gång men köpte den aldrig. Skulle gärna vilja ha en men tror faktiskt inte att jag sett någon på Tradera eller någon annanstans heller till salu. Skulle som sagt gärna varit ägare till en.

Har du sett att det är nedräkning på OM soída nu tills de släpper kollektionerna, SPÄNNANDE!!:-)

#3 - Pingla

Snyggt!



Den toppen skulle ju vara vrålsnygg till min cashmere/silk pocket cardigan. Vill ha!!!

#4 - Nina

Ja så tråkigt väder här idag!

Fin dagens =)

#5 - Ina

Angående ditt färgval på Indy dress så är båda jättefina. Jag har också ett par plagg i powder och tycker de är jättefina men jag tror att det finns en viss risk att man kan se lite blek ut i de till hösten och vintern. Jag brukar använda mig av lite brun utan sol för att få lite färg vinterhalvåret så det gäller att smörja intensivt då man ska ha sina kläder i puder hi, hi.

Jag har Full emb i chocolat och den färgen är jättefin, passar perfekt till hösten!

Jag röstar på Indy dress i chocolat! Men följ ditt hjärta då blir det bäst!

#6 - Mia

Grymt fin, nä, sälj den ALDRIG!