bambi

Dagens Zack

Zack, spelandes på sin xylofon imorse.

Eftersom värmen håller i sig så kommer Zacks outfit från Libero idag.
#1 - malin

Sötisen, här är det också mest blöja till outfit på bägge barnen. Går ju inte ta på dom kläder när det är såhär varmt.

#2 - Bina - everydaymolly

Söööt!

#3 - Fia

I know the outfit!! Här sover yngsta i bara Libero på natten och struttar runt i Libero på dagarna...fast jag envisas med att sätta på något annat när hon går ut, för solskyddets skull...



Och för att fortsätta min utfrågning! (hihi)Har du något favoritplagg på Zack? Typ, body framför tröja, typ av byxor osv? Vet att jag är frågvis...

#4 - Linda

Vilken söting han är...

Är så nyfiken på vilken favorit du får nästa vecka... är väl en från höstens kan jag tro... spännande!

#5 - jessica

Gud va söt

#6 - lady dahmer

vart har du hittat xylofonen???

#7 - Okana-lyckligaste blivande mamma

Hej,hej.

Jag älskar att läsa andra mammabloggar och din värkar vara jätteintressant :)

Följa varandra via bloglovin?

Kram

#8 - Rebeccas.se

Vilken sötis! :)