bambi

Glöm inte...
...att prenumera på bloggen också (om du inte redan gör det)!

bloglovin


Nu ska jag gå och lägga mig god natt allihopa!
#1 - Emma

Jaa Essie ska du verkligen prova, jag har alltid lackat mina naglar, och de känns som de håller i typ en dag, men essie kan hålla t.o.m. i en vecka (och under veckan har man jobbat, städat, diskat, duschat håret, tvättat händerna 1000 gånger etc...) och fortfarande hålls superbra! Try it! :) Mvh, Emma

#2 - Nina

naaw va sött! :D ja antar att ditt mammahjärta bara smälte :D



skönt ändå att vara ledig till aug. då är ni lediga alla tre med andra ord.. samtidigt. mysigt! ska ni hitta på någe skoj?

#3 - carro

jo då allt e bra m sj med mig .D jo då :D sj då?



kram

#4 - Elin (Edvinsmamma)

Det gör jag redan :)



Kram

#5 - Carolina

Jag gör det redan - o gjorde även innan Galan :) kram