bambi

Goda vänner på besök

Både jag och plutten är helt slut. Vi har haft besök av några goda vänner som är i stan så det har varit full rulle hela eftermiddagen och jag har varit vaken sen 05.20 så jag kommer nog somna tidigt ikväll. Vi åt glass, mackor, drack te och pratat en massa om det ena och det andra  :)


Glada Gustav!

Imorgon ska jag kanske iväg till Vasamuseet tillsammans med vännerna. Minstingen som snart är 4 månader fick låna Zacks babysitter. Zack gillade inte det riktigt och han blev även lite ledsen när deras äldre pojke lånade hans leksaker. Det har jag inte varit med om förut, Zack har inte brytt sig förut om någon lånat hans leksaker... men han kanske är lite mer medveten nu om att det är "hans".
#1 - Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Jack är också sådär ibland när vi har kompisar hemma. När mammagruppen var här kröp han runt tll varje barn och tog vad dom hade ur händerna 1 gång bara för att markera haha ;)