bambi

Hällristningar och smultron

Idag var vi iväg och hälsade på sambons farmor och så stannade vi även till och kikade på hällristningar och plockade lite smultron.

Så här såg Zack ut när han fick smaka smultron för första gången:


Några hällristningar (som tydligen ska föreställa fotspår):


Plockar smultron:
#2 - Ina

Låter som ni haft en riktigt mysig helg!! Smultron är något av Hannes och Loves favoriter. Mina föräldrar har massor i trädgården så hannes vill alltid ut och plocka då vi är där.:-)

Vad synd att de inte letade efter en liten blondin, då hade ju Zack passat perfekt så söt som han är!!

Kram Ina

#3 - sofie

Vad tyckte Zack om smultronen? =) Han ser så gó ut!



Jag har bestämt mig för att tacka JA till lärarutbildningen i Umeå! Lite nervöst men nu vet jag att jag har ett mål som närmar mig till hösten! :) tjohej!

#4 - Bina - everydaymolly

Åh vad härligt! Smultron som är så gott!

#5 - stina

Ni verkar ha mysigt!!Härligt!! Det var mysigt att träffa er förra veckan!! Hoppas vi ses snart!!