bambi

Högstol från Svan of Sweden


Idag gick vi och hämtade ut högstolen som jag vann på Mammablogg Galan. Den kommer från Svan of Sweden och är i körsbärsträ, verkligen superfin! Mycket finare än resten av vårt kök, så nu måste vi uppdatera resten av köket så att det matchar den fina stolen  ;)

Stolen går att använda från det att bebisen kan sitta själv ända upp till ca 8 års ålder, en riktig bra investering alltså! 2900 kronor är hela paketet som jag fick värd, då ingår dyna och bricka med skydd. Vi ska nog inte använda bricka förrän Zack ska börja äta själv.

Tusen tack till Svan of Sweden för den fina stolen!

#1 - Nina

å va roligt att den kommit :D han satt ju jätte bra där :D

#2 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Så fin! Zack ser så nöjd ut också!

#3 - Trollpackan

Jättefin! Och han ser ut att trivas i den!

#4 - sessan ☆

Å så fin & det ser ut som en söt liten Zack är jätte nöjd!!



Hoppas jag får min stol snart ;D



Stor kram & ha en underbar lördags kväll

//Sessan

#5 - Agnieszka

Ohh stolen är ju såå fin och Elton sitter toppen i sin!

kramis

#6 - Nicole

Du har nog världens sötaste unge! :-)

#7 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Nicole: Tack! Jag kan inte annat än hålla med ;)

#8 - Bina - everydaymolly

Stolt kille!

#9 - Linda

Vilken tur du har som vann en sån stol. Den ser ju jättebra och fin ut! :-)

#10 - Anonym

Ett hett tips!



Jag har hittat en ny sida där man väldigt enkelt kan samlar poäng genom att ta del av bra erbjudanden, klicka på länkar eller värva kompisar. Sen kan du byta ut det mot presenkort på över 60 olika butiker! Gå in här och bli medlem fort så får du 35 poäng direkt: http://www.freestreet.se/?r=17550



Ha en fin dag!

#11 - Linda

Så fin och han verkar absolut trivas i den...

#12 - Jenny

Va fin den är, Zack ser ut att sitta som en liten prins där! Hoppas nätterna blir bättre snart, kram Jenny