bambi

Några bilder på mig från Mammablogg Galan
Ni är mestadels vana vid bilder som jag tar på mig själv, men nu har jag vaskat fram några som andra har tagit på mig (och jag ser inte helkonstig ut på dom! wow!):


Tusen tack till Johanna för bilden!


Tusen tack till Nina för bilden!

Alla Odd Molly fans kan nog identifiera mina kläder ganska så lätt   ;)
#1 - Bina - everydaymolly

Du blev fantastiskt fin i håret!

#2 - Anna-Karin

Du är jättesnygg på båda bilderna!

#3 - Sara

va fin du är i håret =)

#4 - Linda

Du är mycket fin, klär verkligen i molly-klänningarna :-)

#5 - Johanna

Så lite så, glad att du blev nöjd med bilden. :)

Hihi, ja juste glömde säga det, du klär super o odd molly. :D

#6 - Nina

tyckte du blev såå bra på den där bilden :D

#7 - Carolina

Jättefina bilder! jag har en på dig och Petra - vill du ha den? kram