bambi

Påminnelse!

Ni har väl skickat ett sms så att ni får prova Yoggi Yalla Pink Flamingo gratis?


Så här gör du: SMSa koden KUPO BLOGG106 till 72130. Så får du en digitalkupong så att du kan hämta ut en gratis Yoggi Yalla Pink Flamingo hos valfri Pressbyrån eller 7-Eleven. (Kupongen gäller bara en gång.)

#1 - Nina

absolut. jag har flera bilder på dej. tyckte det ja la upp va skit bra :D hihi..



ja fixar det så fort ja får tid. nu är det gröt till lillen som gäller :P

#2 - Pingla

Lever pulverliv för tillfället så no yoghurt for me.

#3 - Hatchepzut

Hej!

Vill tacka för bra bloggbesökstips. En blogg jag mer än gärna länkar till! :D

#4 - ♥ Mamma Russin

hallå..

mingel bilden bad jag Raffa (wojtans man) ta med min kamera när han fotade oss.. och det var väl tur då deras kort har försvunnit ur deras kamera..:)

kramkram

#5 - Wojtan

Hej



Bilderna som Raffa tog har av en anledning försvunnit ur vår kamera. Vi har lämnat in minneskortet till en butik som menar att de går att rädda, vilket jag verkligen hoppas de har rätt i.

Så snart de finns igen, hör jag av mig så ni får ta del av dessa.

Nu gäller det bara att hålla tummarna!



Wojtan

#6 - Nina

tjo. nu har ja uppdaterat mer :D

ska klirra dina bilder ikväll.. =)

krams

#7 - Linda

Kan tyvärr inte... har ingen pressbyrå eller 7-eleven i närheten :/.