bambi

Tand nummer fyra

Igår fick jag syn på tand nr. 4, som börjar komma fram i Zacks överkäke. Han har nu två små tänder i underkäken och två som är på väg i överkäken. Zack har aldrig haft några större besvär när tänder har varit på väg, bara att han har haft sina händer i munnen lite extra och så har han börjat bitit oss lite mer. Han biter oftast inte så hårt och jag inbillar mig att det är hans sätt att pussas för han bits oftast när han inte har sett en på ett tag eller när han är lite trött.
#1 - Sara

skönt att han inte besvärats av tänderna. Min son har inte heller varit särskilt påverkad. Lite gnällig och dreglat extra mycket och lite lösare i magen men allt har gått över fort. han har fått 8 tänder nu.

#2 - Ann-Louise

William bits också.. oftast tror jag att det är pussar och att han inte riktigt vet att man inte använder tänderna när man pussas :-)

#3 - NIna

4 tänder minsann, det var inte illa.

Ville bits me. ASHÅRT.