bambi

Vintage pointelles

Dessa blev mina idag, två vintage pointelle linnen för endast 476 kronor som jag fyndade på Tradera. Ingen frakt heller eftersom säljaren bodde nästan granne med mig (fördelen med att bo i stockholm). Det är roligt att ha flera pointelles från olika kollektioner, så nu har jag även två från Vive La Difference kollektionen! Jippee!  :)
#1 - mirka

fina fynd! synd att vi från finland inte kan köpa från tradera, leverar ej;( finck du mina bilder-molly bytes? ja e jätte dålig med maskiner...

#2 - Ina

Kul då man lyckas göra riktiga fynd!! :-)

#3 - Evalena

Är det ett blått månne? Jag är på jakt efter ett sånt men hittar inte(nä, blir inte rädd. JAg ska inte försöka ta ditt - lovar! ;-) )

Kul att fynda, det älskar jag!

KRam

#4 - Bina

Grön av avund - den loggan är så fiiiin!

#5 - Susanna

Fina fynd! Pointell linnen är användbara till allt. Jag har bara ett rosa, vill ha fler!

#6 - Linda

Grattis till bra fynd...