bambi

Att bleka slingor...

Jag blekte slingor själv förut hemma och visst blev det okej... men sen när jag gjorde slingor en gång på salong så ville jag aldrig mer göra det själv hemma. Det blev ju såååå mycket bättre! Sen så brukar dom ha i två nyanser av ljusa slingor så att det ser mer naturligt ut. Det är svindyrt, men jag tycker att det är värt det! När man väl har gjort det en gång så märker man skillnaden (och då är det svårt att gå tillbaka till att göra det själv hemma...)!
#1 - Anonym

Bild vill vi se! ;-)

#2 - Bina - everydaymolly

Jahaja.. det var jag som var nyfiken på din nya färg.

#3 - Milla

Hej! Hur går det med lågkolhydratskosten? =)

La upp ett jättegott recept idag, om du som jag gillar indiskmat.

Jag tänkte be om en fräck liten tjänst..Inte alls likt mig att fråga. Men :) Skulle inte du kunna länka till mig en gång till? Jag är så nära att nå drömgränsen på antal sidvisningar! Vore så surt att missa med ett par hundra :) Tusen tack isåfall.kram!

#4 - Anonym

Du gör helt rätt i att bleka hos frisör, det är värt pengarna och hemma är det lätt att det blir fel och håret går av eller liknande. Jag som utbildad frisör tycker inte att man ska exprimentera med färg (speciellt inte blekning) hemma.

#5 - Sandra

Oj det var jag som skrev kommentaren ovanför ;)