bambi

Dagens outfit
#1 - Hanna

Tänker på låten när jag såg textloggan... ^^



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

Om det finns någon liten tjänst jag kan göra dig i gengäld, så är det bara att säga till!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

#2 - Malla

Åh vad jag gillar din kjol!!! Verkligen superfin! :)

#3 - Agnieszka

Jättefina kläder!

kramar

#4 - Nina

Du har fått en liten award av mig idag ;-)

#5 - Anonym

Vad snygg kjolen är på dig.

Jag kan aldrig se sånt framför mig när kläderna hänger på galgen. Den där kjolen har jag ratat tidigare men nu vaknade habegäret igen :-)

#6 - Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Så skön stil! Diggar!



Ta en titt -> http://fruktbus.blogg.se/?tmp=21121150

Ha en fortsatt trevlig dag! =) <3

#7 - Bina - everydaymolly

Superfin kombo!

#8 - Mollytjejen

Jättefint verkligen! Kjolen är riktigt läcker och man blir ju lite sugen på den!

#9 - Sara

Det är så kul att se alla dina fina Odd Molly-kombinationer. Tänk om man hade ett litet forum där vi Mollyister kunde dela med oss och tipsa varandra om fina och annorlunda kombinationer av olika Molly-plagg.

#10 - Susanna

Jättefin outfit! Jag har koftan i rosa men vill ha den i lila. Har du något tips var jag kan få tag på den på rea? Den har funnits på ajabajakids innan rean men är tyvärr slut nu.