bambi

En blandning av oss...
Mina älsklingar

I början så sa alla att Zack var så otroligt lik mig. Nu börjar alla säga att Zack verkligen är en blandning av mig och sambon! Så han kanske håller på och övergår till att bli mer lik sambon?

Mig gör det inte så mycket vem Zack är mest lik. Jag tycker ju att sambon är skitsnygg, så Zack får gärna vara lik honom  :)    Men jag har en kompis som fick en son som är en kopia av pappan och hon blir så sur så fort man påpekar det.... det är känsligt för vissa   :)
#1 - Nina

Tycker han är mest lik dig, men så har man ju sett mest bilder på dig och inte pappan ; )

#2 - mammagladh - solsting

Zack har nog lite rundare kinder än sin pappa :-)



Våra barn sägs vara lika varandra samtidigt som de är en blandning av oss föräldrar.



Hoppas bilbesiktningen går bra, jag är glad att min Ronny är en hejare på att reparera bilar.



Hur skydda sig mot solen? Läs mer i min blogg.

http://mammagladh.blogg.se