bambi

Grattis Zack på 9 månaders dagen!


Idag fyller Zack 9 månader och då brukar dom flesta skriva "nu har han varit utanför magen lika länge som han var innanför magen". Men så kan jag inte skriva för att Zack behagade inte att komma ut då han skulle. Han ville ju inte komma ut alls, vi fick tvinga ut honom... (hmm.. ja, jag är nog fortfarande lite sur för att han gjorde så att jag fick dom 13 längsta dagarna någonsin i mitt liv...).  ;)

Så om 13 dagar så kan jag säga så... idag kan jag bara säga: Grattis min älskade plutt på 9 månaders dagen! Du är den bästa plutt som finns!!
#1 - Johanna

Grattis! Vilken fin blog! Lägger till dig via Bloglovi'n :-) Skulle va trevligt om du gjorde det samma med mig! Hoppas du får en trevlig dag! Kram

#2 - Nathalie

Haha awww vilken sötnos :D

#3 - choquitaa

aaa verkligen en plutt =) congratz :D

#4 - Fredrik

Då får vi gratta så mycket härifrån. :-)

Hoppas ni får en rikigt bra dag!

#5 - stephanie

grattis.han är jätte söt.

#6 - josefin

åh gud vilken sötnos =) grattis!

#7 - tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

härlig, lille dex man blir 10 mån nu den 11 är verkligen full rulle på dom nu :-p



www.misstessan82.blogg.se

#8 - Nina

grattis zack! :D

#9 - Elin (Edvinsmamma)

Grattis Zack!

#10 - stina

GRATTIS ZACK!!!

Du är för söt!!

#11 - nina

grattis sötaste

#12 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

grattis zack!

#13 - Marie

Har också en son som är född i september 08 men gärna hade velat stanna till 09 eller nå likande (kan man tro i varje fall), han segade i 15 dagar extra inne i magen. Vad är det för något med septemberbarn som vägrar komma ut? ;)



Söt son har du och goda recept. Ska nog testa den där flygande Jakoben nån dag. :D