bambi

Jordgubbar med glass
Hoppas att ni allihopa har haft en underbar midsommar! Det hade i allafall vi, hemma hos min syster. En massa god mat och trevligt sällskap är receptet på en perfekt midsommar!

Jag gick ifrån min LCHF-diet och åt både färsk potatis och jordgubbar med glass (vem kan låta bli det?). Det känns inte som att LCHF fungerar så bra för mig. Dessa sista kilon är extremt sega... men jag hoppas att det ska räcka med att inte äta sötsaker för att dom ska försvinna så småningom.

P.S. Tusen tack för alla snälla och söta kommentarer angående mitt första videoblogg-inlägg!! :)
#1 - Agnieszka

Vad roligt att ni haft en bra midsommar!

Ja tyvärr funkar ju inte alla metoder på alla människor, hoppas du hittar den metod som är bäst för just dig och blir av med dem sista kilona!

Ha en bra lördagskväll!

kramar