bambi

Nödvändigheter

För att jag ska se någerlunda pigg ut och lukta någerlunda fräscht så har några nödvändigheter inhandlats!
#1 - Linda

Vad snabb du är med besked och hittar plaggen vi söker! Såklart är jag intresserad av underkjolen, kan du inte be henne maila mig bilder och vad hon vill ha för den? Tack för hjälpen än en gång. kram Linda

#2 - Katinka

Nej, tyvärr. Den är stor i storleken. Som sagt har jag en 1:a och jag skulle nog kunna ha en 0:a i den, men den ska ju vara lite lång och rymlig. Och jag är ju en 2:a annars. Vänta på en 2:a eller en 1:a istället om du vill ha den tror jag...

#3 - Katinka

Ja, Dreamdate tanken menar jag...

#4 - Wojtan

Hej igen!



Jag hade verkligen räknat med att du skulle komma i en Odd Molly klänning! Något annat hade nog varit en besvikelse :)

Ser fram emot att träffa dig och alla andra härliga mammor!



Kram