bambi

Nu närmar det sig!



En liten fågel viskade i mitt öra att senast den 10 juli ska första leveransen av höstkollektionen ha kommit! Dessa godbitar kommer då att finnas hos FolkArt!

#1 - Fia

Pssst, tror att Bubbleroom har lagt ut en del av höstkollektionen?? De har lagt ut en del i ull i allafall och två blusar...men de kanske är gamla mollys..men det tror jag inte...synd bara att de är i ull en del...jag får klianfall av det...

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Fia: Nej, Bubbleroom har inte lagt ut något ännu. Det är gamla Mollysar. Dom brukar nästan vara sist av alla webshoppar med att lägga upp nya kollektioner...

#3 - Bina - everydaymolly

men oj.. bara de fyra? .. jag som var sugen på annat..

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Bina: Det kanske kommer annat också. Men det var dessa bilder jag fick skickat till mig. Sen brukar ju kollektionerna komma i omgångar...

#5 - Bina - everydaymolly

Toppen - jo att de kommer i stötar visste vi ju - men såklart är jag sugen på något annat och direkt när det släpps ;-)

#6 - Miss B

Är det någon som vet om det här är den dominerande färgskalan i höstkollektionen??? Det är fint och kommer att se bra ut på många, men på mig kommer inte de här färgerna passa alls. Hoppas på lite andra grejer också. Gärna grått...

#7 - Pingla

Jag gillar verkligen färgskalan på det jag sett hittills. Framförallt färgen royal har jag fallit för.

#8 - Ina

Älskar samtliga plagg ovan och färgerna är underbara!!

Miss B Taradiddle dree dress kommer i grått...

Har bokat både Taradiddle dree dress i royal och Full emb smock dress i chocolate, läängtar!!:-) Gillar även klänningen näst längst till höger i chocolate mmmm...

Tack Bambi för den fina kommentaren hos mig!!:-)

Mvh Ina

#9 - Fia

Var kan man förboka? Och se? Har letat men hittar inget?

Har en favvis som jag ska ha om den så kostar....

Skulle vara kul att se taradiddle i grått- vart kan man se det?



Jo, jag visste ju att Bubbleroom är sena, därför var jag lite misstänksam, men menar ni att de "sparar" osålt från förra hösten och lägger upp nu igen...trist.



#10 - Ina

Fia, taradiddle i grått kan du faktiskt se på Odd Mollys egen hemsida under press/median, downloads och selecteion of photos.

Här http://deepfling.com/oddmolly/

kan man också se den gråa taradiddle och lite fler detaljer på den samt ett par andra kommande underbara Mollysar.

Mvh Ina

#11 - Linda

Det ska bli sååå kul när det kommer, ser så mycket framemot det...

#12 - Mollytjejen

Jaaa! Jag ser då otroligt fram emot det!

#13 - Anna

det ser galet ut bra inför hösten! Någon som vet en bra Mollyaffär i Kalmar? Vii ska flytta dit!

#14 - Triathleten

Den är bara Daily Express som säljer Odd Molly i Kalmar och dom har ett ganska begränsat utbud. Så det är tur att det finns nätbutiker.

#15 - Evalena

Alltså jag blir sjuk när jag ser allt. Hur ska man kunna välja? för alla har man ju inte råd att köpa, inte direkt iaf.

tur säger jag bara att vi har internet på rummet på semestern så jag kan hänga med fr Grekland när plaggen släpps här o var!