bambi

Premiär: Videoblogg
Varning! Mycket Odd Molly innehåll, så om ni inte är intresserade av Odd Molly så kanske ni ska skippa att se på den. Och strunta i mitt rufsiga hår... vet inte vad som hände där med mitt hår?


#1 - Maria

Hej!



Ville bara säga att du har en väldigt trevlig röst. Så om du skulle tröttna på läraryrket och inte bli OddMolly-modell kan du ju ha radiojobb i åtanke!



Trevlig midsommar,



Maria

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Maria: Tack! Va gulligt sagt av dig... och jag som HATAR att höra mig själv så där!

#3 - FiaS

Vad kul att höra hur du låter i verkligheten! Kul det där med röst, jag får också höra att jag har en bra röst, men själv så avskyr jag också inspelningar på mig själv....



Kul med scarfen!



Du vet inte var man kan få tag i en lovely knit i lila i stl 2? Har letat överallt...men de verkar totalslut...

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Fia: Min kommer från Country Dreams. Men dom börjar nog ta slut överallt... tyvärr!!

#5 - Oddanncha

Vad kul med videoblogg!



Och vad söt och trevlig du var på filmsnutten!



Trevlig midsommar!



:-)

#6 - Linda

Grattis till scarvsen & en trevlig midsommar. Linda

#7 - A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

#8 - Line

Vad trevligt med videoblogg! Håller med dem som kommenterat ovan, då har en väldigt trevlig röst, kul att höra hur du låter!

#9 - Caroline

Åh. Roligt! Nu syndes det ännu mer hur lik du och Zack är varandra :)

Jag skulle vilja höra dig prata engelska!

#10 - Jessica

Jag håller också med komentareran ovan, jättekul att höra din röst!!



Tur att du lyckades få tag i scarfen, och på rea dessutom! :)

#11 - Anna

Du har jättetrevlig röst. :)

#12 - Zun

Vad härlig du verkar vara!!!!



Tack för initiativet med Molly Mall. Jag hoppar innerligt att jag får tag i min Imagination Wrap som jag har efterlyst. ;-)

Ska maila dig till veckan om några Mollysar som jag har till övers. Till dess - ha en skön midsommar!!!!



/Zun

#13 - Linda

Kul att höra dig, och ja, du har jätte trevlig röst... Man blir bara mer intresserad av odd molly när du pratar om det... det ger på nåt vis mer än vad text gör :). Önskar dig lycka till med allt med odd molly som du åtagit dig, och så passar jag på att önska dig trevlig midsommar!

#14 - ✿ Perla ✿

Jättetrevlig videoblogg! =) Kul!

#15 - sofiiiieee

Hej!

jag hade missat att lyssna på din videoblogg och jag blev påmind av senaste inlägget då du tackade för alla kommentarer! Jag blev helt enkelt tvungen att lyssna! :)

Jag ser fram emot fler videobloggar, du är så gó!

kram!

#16 - Sanna

Vilken härlig video! Mer videobloggning :)

#17 - Nina

Du verkar så rar. Söt är du oxå.