bambi

Shoppa utan ångest, går det?
Jag mailar lite med en annan Odd Molly-fan. Hon var ledig idag så hon hade inventerat sina Mollysar och kom upp i 221 plagg! Lite skillnad mot mina 42... men jag är ändå stolt över att jag har lyckats skrapa hop 42 stycken när vi har levt på en lön och ett studiebidrag dom senaste 7 åren. Tänk hur det ska bli när vi båda jobbar... då blir det många Mollysar! Åh, va jag längtar! Att få shoppa utan en massa skuldkänslor och ångest... eller kommer dom känslorna alltid att dyka upp tro?? Känns lite som att det hänger ihop med att shoppa... impulsköp på 1000 kr = ångest i 2 dagar... eller nåt  ;)
#1 - Bina - everydaymolly

tar dig i hand



Men oh vad mycket glädje det ger!

#2 - Mira

Herrejesus!!!!



221????



Det ska jag berätta för gubbenminsom gnäller över mina typ... 20-nånting.



Ha en underbar torsdag!



#3 - Linda

det ger massor av glädje... men 221, herregud det är många...

#4 - Sandra

Man får alltid lite ångest över allt man shoppar.. fast det går ju över efter ett tag ;)

#5 - Bina - everydaymolly

Hoppas ågren flugit sin kos nu!



Jag har uppdaterat min blogg - rustad för regn.

#6 - Anna

Shit...221 st. Det skulle jag faktiskt inte ens vilja ha... :-)

#7 - Anonym

Tycker att det är lite sorgligt med köpångest. Handla när ni har råd istället så slipper ni sånt. Tänk Lyxfällan.

#8 - Mia

Jag har alltid ångest när jag shoppar. Oavsett vad jag köper. Och jag har aldrig shoppat ngt dyrare än för 700 kronor (kläder) och det var längesen :) I helgen köpte jag en ny mobil för pengar som jag vann i fredags men ÄNDÅ känner jag: "ska jag lämna tillbaks den och betala räkningar istället" skrattar Ångest hör nog till, mer eller mindre. Trevlig Midsommar!

#9 - Helene

Jag har elva. Tänker på dom som investeringar :-)