bambi

Snygga Scarlett

Gud så snygg Scarlett var i sin nya frisyr. Jag skulle vilja sno hennes frisyr, men man brukar aldrig vara lika snygg själv i den... fast jag har aldrig varit sån som kommer till frisören med tidningsurklipp med nån kändisbild. Jag brukar oftast försöka beskriva frisyren och det blir ju förstås inte ett dugg likt då!! Men snygg var hon i allafall!
#1 - Ann

Jag ska klippa och slinga på fredag, såg scarlett-bilden igår oh har faktiskt printat ut den för att ta med till underbara Zarah på HairDo. Wish me luck :-)

#2 - Dante

Ungefär den hårfärg jag är ute efter. Lär dock ta ett tag eftersom jag är mörk och helst inte vill tappa håret på vägen :)

#3 - Sandra

Jag tycker du ska ta med en bild på henne nästa gång till frisören för den frisyren skulle du passa jätte bra i :)